Amennyiben garanciális igényt szeretne bejelenteni, számlára vagy garanciajegyre lesz szüksége. Telefonon és e-mailben is bejelentheti igényét. Utóbbi esetben kérjük adja meg levelében telefonos elérhetőségét is. Ha megoldható, kérjük a számlát vagy a garancialevelet scannelve mellékelje, ez ugyanis gyorsítja az ügymenetet. Ugyanígy a hibás csaptelepről küldött fényképek is egyértelműbbé teszik mind a problémákat, mind a csaptelep típusát, ami megelőzheti az esetleges tévedéseket.
Amennyiben garancián túli problémája van, háromféle lehetősége van:
- Kiszállást kér: munkatársunk a helyszínen elvégzi a javítást előzetes egyeztetés alapján. Kiszállásra Budapesten és vonzáskörzetében van lehetőség, díjainkról érdeklődjön telefonon, vagy levélben.
- Behozza telephelyünkre hibás csaptelepét. Előzetes időpont egyeztetése esetén akár meg is várhatja a javítást, enélkül általában 24 órán belül tudjuk javítva visszadni a csaptelepét - amennyiben nem kell külön alkatrészt rendelnünk hozzá. Mindezekről előzetesen tájékoztatni fogjuk, a bevizsgálás pedig díjmentes.
- Meg is vásárolhatja a szükséges alkatrészt telephelyünkön. Ebben az esetben is érdemes előzetesen telefonon vagy e-mailben érdeklődni, hogy tájékoztatni tudjuk az adott alkatrészek elérhetőségéről, áráról.
Bármilyen kérdése van, várjuk hívását vagy levelét.